pühapäev, jaanuar 20, 2013

Iga teekond saab alguse südamest...

Kui ma viis aastat tagasi siia blogisse esimese pikema sissekande tegin, siis poleks ma elu sees uskunud, et seda keegi ka lugema hakkab. Mõtlesin nikerdada siin iseenda tarbeks ja keeleharjutusteks.

Esimesed postitused olid vaevarikkad, pidin pingutama, et oma ununema hakanud eesti keelt arusaadavasse ning korrektsesse vormi panna. Esimene abi tuli Toomaselt ja itaalia-eesti foorumirahvalt ning läbi selle Oudekkilt, kes mind edasi kirjutama innustas ja mu Itaaliablogi lugusid kannatlikult toimetas. 

Põhjus, miks ma "La Vita è bella" blogi avasin, oli idee ühest ülestähenduste kogumikust, mis aitaks nii uuematel Itaaliasse tulijatel kui Eestis elavatel Itaalia-huvilistel lähemalt tundma õppida mu kodumaad.
Mis suudaks läbi süüa kõrge stereotüüpide müüri, mis Itaaliat ümbritseb.
Mis suudaks äratada mu kaasmaalaste suhtes sama piiritut armastust  ja imetlust nagu, mis mind ennast on pea 23 aasta jooksul saatnud.
Ajapikku idee üha kasvas ning leidis uut elujõudu ka mu ammu mahamaetud kirg kirjutamise vastu.
Seegi oli minu jaoks omaette teekond.

Ja nüüd, mil idee on konkretiseerunud, jätan teie otsustada, kas see mul ka õnnestus või mitte. Igal juhul panin sellesse kogu oma tundepagasi...
Mu e-raamat "Iga teekond saab alguse südamest", alapealkirjaga "Alberto, Franca, Tiziano ja teised itaallased" on kättesaadav pdf-failina Lulu.com saidilt või Epub formaadis nii Lulu.com-ist kui paljudest Eesti e-raamatute veebipoodidest (Rahva Raamat, Eesti Digiraamatute Keskus, Krisostomus, Delfi Digiraamat, Õhtulehe E-raamatupood jne).
Kõik ostulingid leiate ka uuest raamatublogist "Iga teekond saab alguse südamest".

Sellega sulgub ka käesolev blog, olles ammendanud oma eesmärgi.

Uuelt aadressilt http://teekonditaaliasse.blogspot.com  leiab fotode ning videotega illustreeritud väljavõtteid raamatust, mida aeg-ajalt tulevikus täiendan (ja jumal teab, ehk lisan veel midagi uutki).
Sealt saab ka lähemalt lugeda raamatu sünniloost.
Ja kui kellelgil peaks tulema tahtmine jagada oma mõtteid, ükskõik milliseid, raamatu kohta kas oma blogis või fb kaudu, siis oleks mul selle üle väga hea meel.
Ka lugemissoovitused sõpradele on igati teretulnud. Minu käest võib küsida ka raamatu banneri HTMLi juhul, kui keegi peaks pidama raamatut reklaami vääriliseks oma blogis või saidil.

Tahan tänada kogu südamest kõiki, absoluutselt kõiki, blogilugejaid ning virtuaalseid ja reaalseid sõpru, kes mulle, mõnikord enese teadmatagi :), on andnud hindamatut energiat raamatu lõpuni kirjutamisel.

Seega - cari amici vicini e lontani...

Oudekki Loone, Linda Järve (blog Kruusatee), Luca Micheli, Kristina Tali, Tiiu Jüriado (blog Allika juurde tagasi), Monika Ausmees, Regina Kreek, Piret Salmistu, Jouko Karppanen, Toomas Kaldaru, Ille Saar, Irina Kollo, José Luis Ledesma, Marina Lishtvan, Janek Fiume (blog Sicilia), Evelin Ojamets (MiItaalia),Sirli Mihkelsoo (blog Itaalia eestlase pilgu läbi), Greta Tamošiunaite, Kylli Trummal, Triin Hiiesalu, Margot Endjärv, Rita ja Ivo Melder, Ülle Toode, Triin Liivand, GioVe (Estonian Bloggers), Fausto Di Nella (Tere Italia),  Piret Zimmermann, Helve Maripuu, Liis Põlluaas, Linda Senna, Marge Lapp, Kirke Roosaar, kõik itaalia-eesti foorumis osalejad (Janika Aso, Mari-Ly Rehk, Helena Sepman, Marju Blieder, Raine De Giorgi, Annika Post... ja paljud-paljud teised)  ning facebooki "Eestlased Itaalias" grupi liikmed - tänan teid kogu südamest!
Un abbraccione a tutti!
Con affetto,
Kristel




Non dormo, ho gli occhi aperti per te.
(Ei maga, silmad on sinu jaoks lahti)

Guardo fuori e guardo intorno.
(Vaatan vàlja ja enda ùmber)

Com'è gonfia la strada
di polvere e vento nel viale del ritorno...
(Kuivõrd paisunud on
tagasituleku tolmune ja tuuline tee)

Quando arrivi, quando verrai per me
(Kui taas siia jõuad, kui tuled mu jaoks)

guarda l'angolo del cielo
(tõsta pilk taeva nurka)

dov'è scritto il tuo nome,
(kus on kirja pandud su nimi)

è scritto nel ferro
(kirja pandud rauda)

nel cerchio di un anello...
(ja sõrmuseringi)

E ancora mi innamora
(Ja ikka paneb mind armuma)

e mi fa sospirare così.
(ja ohkama nii)

Adesso e per quando tornerà l'incanto.
(praegu ja siis, kui võlu tagasi tuleb)

E se mi trovi stanco,
(Ja kui näed, et olen väsinud)

e se mi trovi spento,
(Ja kui näed, et olen kustunud)

se il meglio è già venuto
(kui parim on juba olnud)

e non ho saputo
(ja ma ei ole osanud)

tenerlo dentro me.
(seda endas hoida)

I vecchi già lo sanno il perché,
(Vanad teavad, et miks)

e anche gli alberghi tristi,
(kurvad hotellid ka)

che il troppo è per poco e non basta ancora
(et liiga on vaid väheseks, et sellest ei piisa)

ed è una volta sola.
(ja seda on vaid korraks)

E ancora proteggi la grazia del mio cuore
(Ja kaitse ikka mu südame graatsiat)

adesso e per quando tornerà l'incanto.
(praegu ja siis, kui võlu tagasi tuleb)

L'incanto di te...
(Võlu sinust)

di te vicino a me.
(Sinust mu lähedal)

Ho sassi nelle scarpe
(Kingades mul kivid)

e polvere sul cuore,
(ja südamel tolm)

freddo nel sole
(külm on päikeses)

e non bastan le parole.
(ning sõnadest ei jätku)

Mi spiace se ho peccato,
(Vabanda, kui patustasin)

mi spiace se ho sbagliato.
(Vabanda, kui eksisin)

Se non ci sono stato,
(kui mind ei ole olnud)

se non sono tornato.
(kui mind ei ole tulnud)

Ma ancora proteggi la grazia del mio cuore,
(Ja kaitse ikka mu südame graatsiat)

adesso e per quando tornerà il tempo...
(praegu ja kui tuleb taas aeg)

Il tempo per partire,
(aeg minna)

il tempo di restare,
(aeg jääda)

il tempo di lasciare,
(aeg maha jätta)

il tempo di abbracciare.
(aeg kallistada)

In ricchezza e in fortuna,
(õnnes ja rikkuses)

in pena e in povertà,
(vaevas ja vaesuses)

nella gioia e nel clamore,
(rõõmus ja hõisetekäras)

nel lutto e nel dolore,
(leinas ja valus)

nel freddo e nel sole,
(külmas ja päikeses)

nel sonno e nell'amore.
(unes ja armastuses)

Ovunque proteggi la grazia del mio cuore.
(Kõikjal kaitse mu südame graatsiat)

Ovunque proteggi la grazia del tuo cuore.
(kõikjal kaitse oma südame graatsiat)

Ovunque proteggi, proteggimi nel male.
(Kõikjal kaitse, kaitse mind halvas)

Ovunque proteggi la grazie del tuo cuore.
(kõikjal kaitse oma südame graatsiat)



20 kommentaari:

Linda Järve ütles ...

Palju õnne, Kristel!

Gio Ve ütles ...

Tantissimi auguri e grazie, Kristel.
Continueremo a seguirti :-)

Kristel Kaaber ütles ...

Aitàh/Grazie! :)

Unknown ütles ...

http://ahsangamesfree.blogspot.co.uk/2014/11/8-ball-pool-cheats-free-coin-and-cash.html?showComment=1415473210363#c4169770317891933513

Unknown ütles ...

Nyce and BEst trick i m so interesting about this post


If u want More game click here

pc game

jual mesin las ütles ...

nice info, thanks

Unknown ütles ...

I like this vido very much
Lechuza Planters

Wholesale Gadgets Made In China ütles ...

I'll check the video later because the loading is so slow due to unstable internet connection. Thanks!

Unknown ütles ...

Having read this I thought it was very informative. I appreciate you finding the time and energy to put this informative article together.
No Addicton Powder
Sandhi Sudha Oil
Slim N Lift Aire Bra
Hanuman Chalisa Yantra
Hanuman Chalisa Yantra

runescape 3 gold ütles ...

Stay clear of purchasing rs gold coins for his or her historical value, unless the investment can stand on its own devoid of the rs gold factoring in. Even though coins with historical worth might be quite rewarding investments, most normally it is actually that alone and never the composite materials that makes you income. Do not confuse the 2 markets. http://www.rsgp4u.com/

osrs gold ütles ...

Buy rs gp Online Store. More info, please visit: https://www.rs2hot.com/

Buy OldSchool RS Gold 5%off Code"rs2hot".Enjoy Secure Trade Guarantee Anytime. 24 hrs Customer Service.100% Delivered or Refund. Sign Up Get Special Offer. Types: OSRS Gold, RS3 Gold, 07 RS Accounts, RS Accounts.

sell runescape gold
rs gold 2007
runescape accounts for sale
buy Runescape account
runescape gold buy
runscape gp
sell osrs accounts
buying rs gold
buy rs gold cheap

Eliška Alžbětka ütles ...

Ma pole kunagi näinud ega kuulnud sellistest inimestest nagu dr Idialu. Dr Idialu on inimkujul jumal, inimesed nimetavad teda maapealseks jumalaks. Mu abikaasa petab mind alati ja iga kord, kui ma ütlen talle, et lõpeta petmine, ärritub ta ja ähvardab majast lahkuda, jätkab ta mitu kuud petmist, sest toob teise naise koju, kui mind seal pole. Armastasin teda nii väga ega tahtnud teda kaotada, kuid oma suureks üllatuseks tulin ühel päeval tema töölt tagasi ja avastasin, et ta võttis oma asjad ja läks teise naise juurde elama. Ma nutsin ja jäin pikka aega üksi, kuni mu sõber kontoris rääkis mulle, kuidas dr Idialu aitas tal pärast 6-aastast lahutust oma abikaasa tagasi tuua, nii et võtsin WhatsApi kaudu kohe ühendust doktor Idialuga ja rääkisin talle oma olukorrast ning ta ütles mulle : ta aitab mind ja mu abikaasa tuleb tagasi ja palub mind põlvili 12-16 tunni jooksul. Tegin kõik, mida doktor Idialu mulle ütles, ja minu suureks rõõmuks juhtus kõik 13 tunni jooksul täpselt nii, nagu doktor Idialu enne ütles. Mu abikaasa tuli minu juurde tagasi ja kukkus põlvili, nuttes ja andestades talle andeks. Kas vajad abi? Võtke arsti Idialuga kohe ühendust e-posti teel: doctoridialuspellcaster@gmail.com või WhatsApp: +2348118448718

smrtsmith ütles ...

For players, the game may just be fun to pass the boring time. If you don't want to spend too much time on the game, then you can buy Cheap DFO Gold from our MMOB2C website. Enjoying better fun. Because the quality of our service here is particularly high, the delivery speed is very fast!

For the RSGOLDB2C website, it also prepares wonderful events for players. Today, players who Buy RS Gold on RSGOLDB2C.com will not only have a higher chance of winning but also have the opportunity to get a free ticket.

Katherine Johnson ütles ...

Moj mož je varal z mojo prijateljico, preselil se je k drugi ženski. Moj mož, ki ne bi mogel brez mene zdaj ne želi videti mene. Tako sem vesel, da sem dobil moj ljubek mož nazaj, ko sem bil scammed dvakrat ponaredek urok caster, ampak se zahvaljujem Bogu, da dr Lomi pomagal pripeljati nazaj moj mož brez odlašanja brez kakršne koli oblike prevara dejavnosti. Obrnite se na tega Boga poslal urok caster na njegovo WhatsApp številko;+2349034287285 Ali Email; LOMIULTIMATETEMPLE@GMAIL.COM obljubim, da vam bo pomagal rešiti vaš odnos problem, njegove besede so prepricani!

Raj Sinha ütles ...

You’re so interesting! I don’t believe I’ve truly read something like this before. So great to find someone with genuine thoughts on this issue. Really.. many thanks for starting this up. This website is something that’s needed on the internet, someone with some originality!

CBSE Schools In Attapur
CBSE Schools In Bachupally
CBSE Schools In Banjara Hills
CBSE Schools In Begumpet
CBSE Schools In Bowenpally
CBSE Schools In Budgam
CBSE Schools In Hyderabad
CBSE Schools In Chintal
CBSE Schools In ECIL
CBSE Schools In Gachibowli

Anonüümne ütles ...

श्री गणेश जी की आरती
sansadhan
Irregular Verbs
Occupation Meaning in Hindi

Cecilia ütles ...

Every journey is a new beginning of self-knowledge.

ACBellsBuy is a professional Animal Crossing game trading service website. Fast shipping is a requirement for customer service evaluation. At the same time, we support online services around the clock and adjust product prices in real-time to ensure that users buy Animal Crossing Bells.

chengqi ütles ...

10 Tips For Choosing Bridesmaid Dresses

It's not every about you when you are choosing your Go. Not really.

You see, these girls will be supporting yourself on one from the biggest times of your life. So you want these phones feel happy. And if you select frocks which make them feel and look fabulous then they will be smiling completely. Here's how you can do it.

Think from the location of the wedding. If you're marriage on a beach, your maids will have to be wearing something soft, light, and filmy so that they feel and look cool. Don't choose any heavy fabrics or brocade.

Ask your girls to inform you honestly the things they feel their finest points are and the things they'd rather remain hidden. So a woman who has long elegant legs may want to show them off - but hide a somewhat flat chest. Alternatively, a woman who feels her arms are her best feature might be happy to demonstrate to them, but be considered a bit self-conscious about her legs. Chat to them and appear through bridesmaid styles together.

Think concerning the colors you're choosing. Some girls suit some shades yet others don't. If you've got a specific color theme you will get around this by choosing contrasting and complementing colors or by choosing an ombre effect. (The Dessy Pantone tools are extremely useful for choosing wedding colors and dealing out what complements what.)

If you would like your maids to put on their frocks again, then consider separates. This is very on-trend. Check out this Dessy style here.

Don't be frightened of choosing different necklines. They can look fabulous and judge the same color will hang your thing together.

In winter, be thoughtful and provide your girls some cover-ups from the cold. Maybe a cozy pashmina or shrug. Don't leave them shivering - it's not going to make for good photographs.

If you've got a bridesmaid who's a teen and also at that in-between age, you will find Dessy Junior Bridesmaid styles a genuine find. They're similar in design to adult bridesmaids but cut for any less mature figure.

Don't ignore shoes for the bridesmaids - test out different colors and don't forget that metallics look good.

Get some fabric swatches for dresses you want - and talk with the fabrics together with your maids.

Finally, the Dessy Twist Dress is popular for a good reason. It comes in a variety of colors, could be wrapped in some styles, you are able to choose long or short and it'll also work for junior bridesmaid dresses.

Unknown ütles ...

Olen tõepoolest üllatunud dr Isikolo imeliste kogemuste ja imede üle, mida Internetis ja kogu maailmas on levitatud. Kuidas ta imeliselt aitas inimestel üle maailma nende kadunud armukesi taastada, võtsin temaga ühendust pärast seda, kui olin läbinud nii palju tunnistusi erinevatelt inimestelt, kuidas ta aitab endist armastatut tagasi tuua. Rääkisin talle oma abikaasast, kes jättis mu umbes 8 kuud tagasi maha ja lahkus kodust kõigega, mis mul oli. Olin hämmingus, kui ta käskis mul vaid naeratada ja rahuneda, kinnitades, et ta saab kõigega hakkama vaid 48 tunniga. Pärast teist päeva helistas mu abikaasa, olin lihtsalt nii šokeeritud, et valisin kõne ja ei suutnud. Ma ei usu oma kõrvu, ta tõesti anus, et ma talle andestaksin ja ma teadsin, et armastus ja õnn on tõeliselt taastatud. võtke ühendust DR ISIKOLOga tema e-posti aadressil: isikolosolutionhome@gmail.com või saatke talle WhatsAppi kaudu sõnumi: +234-8133261196

Anonüümne ütles ...

gobanney sell all kinds of bags, especially customized services. Including Men/Women Backpacks, kid's bag, Handbags/Messenger/WaitBags, Women Handbags, Travel Sports cosmetic bags, etc. The packages are complete in variety, sufficient in stock and delivered on time. Regular discount, low price to get the same products as usual.