reede, aprill 03, 2009

Pärleid iseendale



Con te lo so,Koos sinuga, ma teansempre così,on alati niirimesci pianti e sognisegad nutte ja unistusie poi mi butti via.ning viskad siis mu minema.
Con te lo so,
Koos sinuga, ma tean
non smette più la rabbia dei ricordi,ei lõpe ära mälestuste viha
e vomito la mia allegria.oma rõõmu oksendadesIo, che vorrei,Mina, kes ma tahakisnaverti qui nel mio deserto di speranze,
et sa oleksid siin mu lootuste kõrbescome farò,kuidas saan ma hakkama
senza di te in questo cielo all’orizzonte…sinuta selles kauges taevasCon te lo sai,Koos sinuga, kas teadquel giorno in più,veel üks päevè un grido nel silenzio contro i venti e le maree.on nagu karje vaikuses tuulte ja tõusuvee vastuCon te lo so,Koos sinuga, ma teanfinisce qui,
lõpeb siinl’inizio di un amore che ci guarda andare via…armastuse algus, mis meile tagantjärgi vaatabAnima mia,Mu hing,
cosa farò nei boschi immensi della luce,kuidas saan ma hakkama valguse lõpmatutes metsades
senza di te ali non ho per questo cielo che mi prende, cielo che non sente…sinuta pole mul tiibu ja taevas , mis mind võtab, taevas, mis ei kuule
Ciao, maledetto ciao,Ciao, neetud ciao
ora sono qui, prova a resisterenüüd olen siin, katsu vastu pidada
Ciao, maledetto ciao,ciao, neetud ciao
perché si muore già senza combattere…sest juba surrakse ilma võitlemata
Siamo spiriti, spiriti, per una breve eternità
oleme hinged, hinged, lühikeseks igavikuksSpiriti, spiriti, la notte cade per noi e non può finire.Hinged, hinged, öö laskub me peale ja ei saa läbi.Ciao, maledetto ciao,Ciao, neetud ciao
ora sono qui, voglio sorridere.nüüd olen siin, tahan naeratada
Ciao, maledetto ciao,Ciao, neetud ciao
nell’aria resterai gioia di vivere.elurõõm, jääd õhku püsimaCiao, ciao, ciaoooooo
Ciao, maledetto ciao,
ora sei con me gioia di vivere.
elurõõm,nüüd oled minuga
Ciao, ciao.

3 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Väga hea! Mulel ka sobiv!

:-)

Kristel ütles ...

Mòtlesin natuke ka sinu peale :)
Buona Vita, cara Tiiu!

Tiiu ütles ...

Nii armas Sinust! Aitäh!