reede, detsember 05, 2008

Nädala sündmused isiklikus soustis

-Arreteeriti meie tänava (via Ostiense) apteeker! Jumal teab, kuidas ma teda ei kannata. Ei anna kunagi ostutšekki ning eksib vahetusrahaga eksimatult enda kasuks. Seejuures püüab sulle selgeks teha, et loll oled sina. Ükskord nõudsin, et ta arvutiga kontrolliks kui palju teeb, kui 15 eurost 11.30 eurot maha võtad. Õnneks ei ole matemaatika ainult arvamus, aga selle peale julges ta ka veel vihaselt puhkida. Väldin seda apteeki igal võimalusel, aga kui lastel on ruttu mingit rohtu vaja, olen ikka sunnitud sinna minema. Nuga hammaste vahel.

Kõigepealt lugesin uudist ajalehest ja seejärel tõendas ka naabrimees baariomanik Martin, et nägi, kui prouat autoga otse apteegist ära viidi.

Süüdistuseks on riikliku tervishoiusüsteemi pettus. 43 inimesega suutsid nad välja petta 10 miljonit eurot lastes korrupteeritud arstidel võltsretsepte välja kirjutada ning tegelike patsientide nimel "anti" tervishoiusüsteemi poolt välja makstud ravimeid, mis seejärel prügikasti läksid. Arstidele maksti ka "naturaalteenustega".

Õnneks on igal oinal ka paregu veel oma mihklipäev! Kes teab, millal Suurte Oinaste kätte järjekord tuleb?

-Sain teada, et olen rikas!
Et mulle muidugi vaestekaarti ei anta (40 eurot kuus pluss alandus kassa juures see välja võtta), oli kohe selge. Ega ma seda solvangut polekski tahtnud, aga rahaline toetus peredele,mis võib kuni 1000 euroni ulatuda, oleks küll ära kulunud. Meie pere 2007 aasta sissetulekud ületavad piiri 1 tuhande euro võrra. Ja aluseks võetakse eelmise aasta seisukord, mil ma veel töötasin. Aga kuna toetus on una tantum ,siis järgmisel aastal seda olema ei saa.
Jääb vähemalt rahuldus, et saan ennast heal järjel olevaks kodanikuks pidada...

-Kui me kriisist välja ei tule, siis on ka minu süü!
Berlusconi ütles eile, et valitsus on teinud kõik võimaliku pankade ja ettevõtete toetuseks. Kriisi allikad on ravitud, edaspidine sõltub tarbijatest.
Ma lihtsameelne arvasin, et oleme ikka kodanikud, aga näe, nüüd kasutatakse ainult terminit "tarbija" st. lüpsilehm. Ja pean ikka enne hästi järele mõtlema, kui oma raha rahakotis hoian, ettevõtjatel on seda hädasti vaja! Optimismi, lehmakari!
Kui kriis süveneb, siis pole me piisavalt hästi kodanikukohust täitnud st.tarbinud.

-Vatikan ei kirjuta alla ÜRO konventsioonile geide ja invaliidide õiguste kaitsmiseks.
Esimene julgustavat homoseksuaalsust ja teises pole selget abordivastast seisukohta.
Maailmas on 91 riiki, kus homoseksuaalsus on seadusega karistatav, mõnel juhul isegi surmanuhtlusega. Nii et võitleme siis elu eest, aga geisid - pooge neid pealegi!
"Kui suureks saan, võiksin ju paavstiks hakata! Mul poleks vaja nimegi vahetada. Aga tiaaral vahetaks värvi - valge asemel puna-kollane(nagu AS Romal)! Jagaksin raha vaestele ja laseksin preestritel abielluda.Togo(tõlkimatu)!"ütleb mu keskmine poeg Gregorio entusiasmiga."Kõlab ju hästi - Gregoorius Suur II"...

10 kommentaari:

Reine ütles ...

ma siin veel loodan toetust saada. Eks näis, kas meile antakse. Tahtsin ka seda sotsiaalkaarti või kuidas seda kutsutakse, aga ma vist saan tollest rohkem raha :P

Seoses kriisiga- ma ei tea, kas mulle tundub, või on söögipoes hinnad alla kukkunud.
Vaatasin meie La spesa kviitungit ning nägin, et Mulino Bianco küpsised on odavamad kui varem ning enda arvates ma küll silti ei näinud, et need oleks allahinnatud.....

Kristel ütles ...

Ma olen juba ammu discountile ùle làinud, kus Mulino Biancot pole!:)
Ja ei nàe mingit erilist kvaliteedivahet. Màletad, mòni kuu tagasi oli just Galbani ja teised nimekad toidufirmad, kes aegunud toitu ùmber tòòtlesid.

Ruudi ütles ...

Jah ja viimane Report oli just sel teemal, kuidas kõik tuleb ikka samast vabrikust.
Ma olen veel hoopis rikas, Biopoe klient :)
Beebised rahast jäin ilma, enne Anni sündi anti ja nüüd antakse, vahepeal üks aasta ei antud ja siis ta otsutas tulla.
Juba ootasin, et sa kuhugi midagi kirjtuaksid. Kui küsid foorumis tülkeabi siis on teada, et kuskile mingi tekst ilmub :)

Kristel ütles ...

Ka minul ei làinud laste sùndimine "tàppi". Kahe esimesega ei olnud "toetuseaasta" , kolmandaga làks ònneks. Aga arusaamatu on see, miks vajavad toeatust ainuùksi àsjasùndunud lapsed?!? On ùks suurimaid probleeme minu meelest siin, et puudub igasugune jàrjepidev sotsiaalne poliitika.Va bene, assegni familiari, aga mis teeb ùhe ja ebakindla sissetulekuga vabakutseline, kellel pole isegi mitte puhkust ega 13ndat ega haiguslehte? Mida teeb nàiteks tòòtu, kellel lapsed?

Mul vahel, jah, raskusi kòige tavalisemate tarbesònadega :) Jumal tànatud, et on kust abi saada!

Reine ütles ...

Ka minu silmis on laste riigipoolne rahaline mittetoetamine Itaalia üks suur miinus. Loodame, et mul läheb selle beebipreemiaga õnneks.

Oudekki ütles ...

Minuarvates see toetuse idee ei olegi niivõrd laste toetamine, kuivõrd see äriline mõtteviis, et "ostame naise mõneks ajaks tööturult vabaks"... Ju siis on vahepeal tunne, et pole vaja osta.

Aga mina olen siin üldse teoreetiliselt illegaal, seega, mis ma vigisen :)

Ruudi ütles ...

Mina jälle ei nurise, kuna mul oli see õnnelik "contratto indeterminata" siis ma nautisin kõik 7 kuud rasedust kodus inpsi kulul, siis olin aastakese ka lapsukesega kodus ( esimesed 3 kuud 80%, siis 6 kuud 30%, paar kuud puhkust, mis samal ajal oli kogunenud) ning lõpuks lasin end vallandada, seega hetkel olen ikka veel inpsi kulul kodus ning kuus kuud saan disocuppazionet :)
Rohkem vist ei anna sellet riigilt välja pumbata?

Reine ütles ...

mul on ka contratto indet. seega arvatavasti peale sünnitamist teen ma samamoodi nagu Ruudi :)
Aga kõige parem on see, et nii kui firma teada sai, et olen rase (mul oli siis 2-3 näd rasedust) jäeti mind kohe koju ning kuni sünnitamiseni saan iga kuu 100% palka, sest mul on astensione di lavoro. Tore ju :)

Kristel ütles ...

Beate voi! Kui ma kahte esimest last ootasin, siis kàisin tòòl ka ùheksakuusekòhuga ilma aria condizionata'ta ja òeldi,et kui tulevad inspektorid, siis ùtle, et oled 6 kuu peal...Mul on hea meel, et paljudel see nii ei ole. Kolmanda lapsega ei kàinud ùldse tòòl, aga selle eest ka tàielikus majanduslikus ebakindluses.

Ruudi ütles ...

Tõesti on meil vedanud. Muuseas ma sain 80 % palgast aga kuna makse selle pealt ei maksa siis kätte tulid ikka sama mis täispalk.